luni, 27 septembrie 2010

Fashion: Fall goodies

Hey hey! Guess what? It's fashion day todaaaay!

Postam in urma cu cateva saptamani despre un wishlist cu articole de fashion pe care mi-as dori sa le achizitionez si am reusit in sfarsit sa bifez cate ceva din lista :D Nu pe toate, pentru ca la capitolul finante am fost limitata :)) Cu toate astea, am reusit sa-mi cumpar cate ceva necesare toamna asta si nu numai, pentru ca unele articole le pot folosi cu incredere si iarna, fara sa deger de dragul "fesanului" :))

My lovies:
  • Ankle boots
Sunt din piele intoarsa, negre, talpa maro-bej, pana la glezna, le pot asorta intr-o gramada de combinatii, cu geaca de piele, cu un pulover XXL, cu camasi, genti XXL as well. Sunt atat de mandra ca mi-am gasit modelul asta, si sa-mi vina si bine! De obicei port 36-37, ei bine, de data asta 35 mi s-a potrivit, si spre norocul meu, era ultima pereche!! Talpa nu e foarte inalta, in dreptul tocului are maxim 8 cm, mi se par foarte comode si potrivite vremii de septembrie-octombrie-noiembrie si de ce nu, si in primavara! Nu au blanita pe interior si cel mai probabil in sezonul rece, in zilele geroase, as degera :)) Pur si simplu le ador!

Pret: 130 Ron

  • Beanieeee
Cu siguranta stiti de moda cu "beanies" :D Sunt acele caciuli mari, purtate pe jumatatea capului, si lasate sa atarne spre spate. (ok, descriere idioata recunosc :))) Mi-am dorit una inca de anul trecut dar n-am gasit niciun model care sa-mi placa sau care sa-mi vina bine. Am capul destul de mic, iar parul, cam volume-less.. Asa ca, caciulitele care le gaseam erau ba prea mari, ba nu aveau modelul care imi placea, ba imi acopereau 3/4 din cap si dadeau impresia ca as fi cheala.. (yey). Anul asta am insistat iar prin magazine si am gasit minunatia asta intr-o culoare a-do-ra-bi-la! Un roz sters, "murdar", cu un model taaare dragut, imi place si ca e extrem de pufoasa si calduroasa.

Pret: 25 RON (isn't that insaaaane?)


Mai am cateva articole pe care mi le-am mai cumparat prin august, tot de pe wishlist, dar le am la Bucuresti, unde ma voi muta in curand pentru ca incepe facultatea. O sa vi le arat si pe alea cand o sa ajung in Bucuresti, probabil in weekend.

Voi ce credeti ca este un must have toamna si iarna asta? :D

Take care!
XOXO.