sâmbătă, 21 august 2010

Review: Oja Bolero


In actualul numar al revistei Bolero, la unele expemplare, gasiti cadou cate o oja. Pretul: 7,9 RON, fata de 5,9, revista fara cadou. Sincer nu mi se pare mult, fata de alte reviste care atunci cand mai dau cate ceva, mai adauga si 5 ron in plus la pretul initial. Nu sunt o cititoare a revis
tei Bolero pentru ca mi se pare ca au niste articole mult prea exagerate (o sa vorbesc intr-o postare despre reviste in general si o sa scriu mai pe larg atunci..), insa inainte sa ies din Carrefour intr-o seara, am tras un ochi la Inmedio si am vazut revista intr-un colt. Stiam ca urmeaza sa fie cadou oja si vazusem si cateva imagini cu o culoare albastra, mata (cel putin asa se vedea in poza respectiva, intr-o alta revista) si am zis sa fac o incercare, sa vad daca o gasesc.

Si da, am gasit-o :)) Mi-am cumparat-o pe loc cand am vazut superba nuanta de albastru marin, delooooc sidefat!!



Nu vroiam sa-i fac review pentru ca nu mi se parea deosebita, si nici nu aveam ce sa scriu despre ea, mai ales ca nu o incercasem inca. Dar o am deja de vreo 5 zile, am folosit-o acum 3 zile si mai mare mirarea sa ma uit acum la unghii si sa vad ca... n-a sarit absolut deloc! Am aplicat 2 straturi pentru ca este destul de pastoasa si se usuca extrem de repede, nu are pic de shimmer in ea, si acopera foarte bine, este opaca (eu am unghiile foarte albe si majoritatea ojelor trebuie folosite in 3 straturi ca sa acopere complet unghia, sa nu se vada); pensula nu e extraordinara, e una obisnuita, dar sincer pentru 2 lei in plus dati pe o revista cu care mi-am mai clatit ochii.. merita. Mai ales ca imi doream culoarea asta de ceva timp, exact asa cum am gasit-o! :)

Alte culori pe care le mai gasiti la revista: negru, nude, diferite nuante de ro
su, orange si roz.

Little swatch:
(scuzati unghiile mici hahaha)


PS: despre celalalte culori nu stiu ce sa spun, nu am vazut ce firma erau, probabil tot aceasta de la cea albastra, nu sunt sigura, dar daca nu, e posibil sa gasiti alta calitate la ele :) In orice caz, dragut cadou!

XO.