sâmbătă, 21 august 2010

Review: NYX products

Hey! :)
Nu, nu am uitat de blog, desi nu am postat nimic din prima zi de cand l-am facut. Mai mult pentru ca am asteptat sa am ceva interesant de vorbit, nu doar de dragul de a posta :)

Asa ca de curand am dat de primul subiect interesant (zic eu) si util pentru blog. Primele mele produse de la NYX.

Paranteza :)) Toate produsele au fost cumparate din banii mei, in scop personal. Parerile exprimate imi apartin in totalitate, nu am nicio legatura cu firma de unde am achizitionat produsele.

La inceput am fost putin sceptica, am mai avut produse de firma care si-au dovedit o calitate mai proasta fata de altele care nu aveau un renume atat de mare. Dar avand preturile relativ accesibile (chiar si pentru buzunarul meu stramtorat din ultima vreme) am hotarat sa le dau o sansa sa-mi arate cat de bune sunt. Si m-am uimit.


O sa le iau pe rand pentru ca sunt 4.

  • Concealer in a jar, nuanta Light: are o textura cremoasa (este si primul meu corector solid), un miros dragut, dulceag, acopera foarte bine cearcanele, insa l-am incercat de curand si pe cateva pete/cosuri si, desi am tenul normal/mixt cu tendinte de ingrasare, nu mi-a placut ca mi-a lasat un aspect uscat. Nu prea obisnuiesc sa folosesc corector peste cosuri pentru ca nici nu am nevoie, in primul rand, si in al 2lea rand simt ca nu las pielea sa respire exact in locurile in care are cel mai mare nevoie. Asa ca prefer sa las un strat de fdt, sa le acopar cat de cat, dar pielea sa respire. Revenind la produs, ambalajul este foarte dragut, mic, pana acum sunt foarte multumita de el. (am avut ceva probleme cu ambalajul corectorului acum ceva timp). Pretul este accesibil 16 lei. Nota mea: 9/10
  • Round lipstick nuanta Tea Rose: De mult caut o nuanta de roz pal, NESIDEFAT (putine firme au auzit de cuvantul asta), mat, care sa mi se potriveasca. Nu eram foarte convinsa de nuanta pe care sa mi-o comand asa ca am cerut sfatul Iuliei pentru ca am vazut ca ea avea deja Tea Rose de la NYX si mi-a raspuns foarte frumos ca ar putea fi exact ce caut. (PS: multumeeeesc Iulia) Cand l-am primit in comanda, m-am indragostit pe loc de el, textura cremoasa, iar nuanta, exaaaact ce cautam. Singurul dezavantaj: nu rezista la transfer, se duce cam repede de pe buze, dar ma descurc cu el, il folosesc cu incredere, chiar daca trebuie sa-l aplic de mai multe ori :) Nota: 9/10 pentru gustul nu prea exceptional.
  • Blush, nuanta Natural: Mi-am dorit o nuanta de roz pal si am gasit-o. Nu mi-a placut la inceput pentru ca nu este foarte pigmentat, dar pe masura ce l-am folosit, blushul isi face intr-adevar treaba pe care o zice :)) Pe tenul meu, se vede un roz sters, mat, foarte discret. Si culmea: rezista! Nota: 10/10
  • Eye pencil nuanta Emerald City: Textura ok, e destul de moale, pigmentul ok, nu prea am avut ocazia sa-l incerc un timp mai indelungat si nu prea mi-am format o idee despre el, dar am observat ca, fiind destul de moale, are tendinta de intindere (ca orice alt creion de altfel) dar nu exagerat de mult. Am citit reviews despre el cum ca la prima ascutire se cam strica lemnul din jurul minei, dar n-am ajuns inca in acel punct. Poate revin cu un update. Nota so far: 8-9..
XO.