marți, 3 august 2010

Hey!!!

Nu vreti sa stiti al catelea blog este asta. Am avut o gramada de alte idei si am incercat foarte multe din ele, dar se pare ca nu ma dezvat din a crea noi inceputuri tot timpul.
M-am gandit foarte mult ce-as putea face pe un blog. Si bineinteles am ales varianta fashion/make up, in principiu un blog dedicat fetelor, despre si pentru ele. Ca orice fata, zic eu, imi place shoppingul, dar nu fac din asta o meserie si cu atat mai mult o ocupatie totala a timpului meu. Stiu ca multe dintre cele care ma vor citi (sper sa ajung sa am si cititoare fidele) vor avea aceeasi pasiune ca si mine. Nu vreau sa scriu inca un blog despre produse de make up, tutoriale, fashion, tips, etc.

Ideea mi-a venit cu ceva timp in urma si recunosc ca este oarecum inspirata. Nu vreau sa fiu un make up guru, nici nu pretid ca ma pricep la alegerea unei tinute potrivite. Si eu gresesc de foarte multe ori in asortarea diferitelor articole de imbracaminte, accesorizare, etc, gresesc cand vine vorba de make up si implicit, imi recunosc si asum intru totul greselile. Vreau doar sa transmit celor ce ma vor citi increderea pe care eu am dobandit-o de pe urma unei pasiuni care n-am crezut ca imi poate da atat de multe.

Pe masura ce voi posta diferite lucruri pe blog, stiu ca voi incepe sa-mi castig si cititoare si critici si laude. Nu stiu cat de pregatita sunt de asta, asa ca aveti putina rabdare cu mine. :D

xoxo.